Maak van Antwerpen geen rijdend trammuseum!
De levering van nieuwe trams gaat opnieuw jaren op zich laat wachten. We dreigen nog langer aangewezen te zijn op oude niet-toegankelijke voertuigen, die steeds moeilijker te onderhouden zijn en eigenlijk in een museum thuishoren na 50 jaar dienst.