Fusie Borsbeek
Vanavond werd er gestemd over de fusie van Borsbeek met Antwerpen. Borsbeek kiest voor een dorp vol leven dankzij een grotere stad. Dat is een principe dat we als Cd&v erg graag mee uitdragen in al onze districten. Daarom geven we onze zegen aan deze fusie, dit huwelijk, tussen Antwerpen en Borsbeek!